14/06/2014

Nový dům, už skoro hotový, bílý a prázdný. A v hlavě spousta nápadů. Uvidíme, jak se podaří je zrealizovat, nebo jestli se změní ještě před tím, než se uskuteční. Tak já to totiž mám, ráda věci měním. A nerada se rozhoduju. Hrozná kombinace.


 
 
Tak třeba naše koupelna. Vymyšlená v šedé a bílé - jednoduchá, nadčasová, tak, aby neomrzela. Ale... Když jsem ji viděla hotovou, prostě to nějak nebylo ono, necítila jsem se v ní. Byla moc studená, neosobní.




Nápad se zrodil díky pruhované koupelnové předložce. Nevím proč, ale hrozně mi připomínala loď, námořníky a moře. A tak jsem přemluvila muže, aby mi vyrobil nový krycí panel k vaně. A najednou je to ono. Útulná koupelna na lodi.


3 komentáře:

  1. Ještě by to nad záchod chtělo portrét nějakého námořníka a bude to dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat