13/08/2014

Když mužovi rodiče vyklízeli sklep, ukořistila jsem dvě křesílka v dost ubohém stavu...


Nejdřív jsem si v návalu přehnané sebedůvěry myslela, že přečalounění zvládnu sama, ale protože bylo potřeba vyměnit celé polstrování, radši jsem se rozhodla svěřit je odborníkovi. Jako nejtěžší úkol se ukázal být výběr potahové látky. Chtěla jsem geometrický vzor, nejlépe černo-bílý. Prohledala jsem spoustu e-shopů s látkami, ale nikde jsem nenašla nic, co by se jen blížilo mojí představě (a finančním možnostem). A jak to dopadlo? Ano - hvězdičky!


 Látka sice není potahová a pan čalouník tvrdil, že se na křesílka nebude smět sedat, ale zatím drží bez problémů. A já nemám výčitky, že jsem za látku utratila majlant.


 

 
 


4 komentáře:

  1. Úžasná renovace ....to křesílko nádherně prokouklo ........♥♥♥.......Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásne...a deka z minulého príspevku...je bohovská...

    OdpovědětVymazat
  3. Křesílka perfektní! Dobře, že byla zachráněna! :) A hrozně se mi líbí vaše knihovny!

    OdpovědětVymazat