19/04/2015

Jakou jste měli neděli? My docela kreativní. Já jsem dokončila další háčkovanou deku pro miminka...





... upekla jsem štrůdl ( a včera tiramisu, ale to už jsme snědli)...




... a muž vyrobil posezení na terasu...




... a zítra hurá do práce! Užijte si zbytek víkendu, já jdu posedět na terasu :-)













7 komentářů:

  1. Je opravdu moc krásná.
    Hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi u Vás líbí. Mohla by jste někdy pro inspiraci ukázat více z kuchyně?
    Děkuji a přeji hezký den.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, jen nám tam ještě pár věcí chybí, tak jsem chtěla počkat, až bude kompletní... Ale s příchodem jara se objevily jiné priority, takže ji asi ukážu takhle. Kdo ví, kdy bude hotová... :-)

      Vymazat
  3. Máš to všechno moc hezký... A víš, že já jsem velkej fanda vašeho domu. Posezení se povedlo a hodí se vám! Užívejte...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to domu vyřídím, že má fanynku, bude rád... :-))

      Vymazat
  4. Boží zboží, přála bych si takovou deku, šedou a velkou, abych se s ní mohla celá obalit, nebo si udělat dekový stan.
    Krásná práce. My jsme o víkendu vyrobili police na provazech do obýváku.
    Muž je šikovný, posezení vypadá parádně. A ten olivovník k tomu, mmmm. Máte super styl, moc ráda sem chodím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju! Na vaše police už jsem koukala, vypadá to parádně, hned jsem přemýšlela, kam bych je zakomponovala :-) Taky by se k nám hodily!

      Vymazat