15/05/2016

Těm, kdo nesledují můj instagram (což vám mimochodem doporučuji, protože moje instagramová aktivita je mnohem vyšší, než ta blogová :-)) musím ukázat novinku v mém obchodě na Fleru, ze které mám velkou radost. Jsou to hračky - kousátka pro miminka vyrobená ze silikonových korálí, doplněných dřevěným kroužkem a diamantem. Miminka se s nimi učí vnímat rozdílné tvary a materiály a navíc se snadno udržují v čistotě, což byla věc, která mě odradila od výroby kousátek z obháčkovaných korálků. Mně se moc líbí, co vám?
 
 
 


 
 
Omlouvám se za zdejší neaktivitu, ale mám hroznou jarní lenost :-)
Snad se to brzy zlepší...
Markéta
 
 
 
 
 

8 komentářů:

  1. Sama bych se "zakousla". :)) Rozkošná jsou.

    OdpovědětVymazat
  2. ja by som to aj na ruku....či nie? sú krásne...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já myslím, že určitě :-) Kdyby se to navléklo na gumičku... proč ne?

      Vymazat
  3. zdravím vás, právě jsem narazila na váš blog prostřednictvím odkazu na modrastrecha a zjistila jsem, že bydlíte v domečku od natura space (jak jsem ihned podle pár fotek zjistila), a moc ráda bych věděla, jak se vám bydlí (jak dlouho bydlíte), jak jste spokojená atp... ještě než se do vašeho blogu začtu :) děkuji předem za informace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, napište mi prosím, co by vás zajímalo na mail - piece.of.north@gmail.com. Děkuju :-)

      Vymazat