22/09/2016

A dnes tu máme každoroční baltské okénko! :-) Letos jsme vlastně dovolenou vzhledem k těhotenství ani moc neplánovali, ale protože všechno probíhá bez problémů, nakonec jsme neodolali a narychlo vyrazili - ano, opět k Baltu. Dva předchozí roky jsme byli v Německu (kuk a kuk), a tak, aby byla změna,  jsme se rozhodli pro Polsko. 




Bydleli jsme zhruba uprostřed baltského pobřeží v městečku Ustka, které má jak městskou, tak i krásnou přírodní pláž, táhnoucí se dlouhé kilometry od města. Plánovala jsem si procházky po prázdných plážích v podzimních plískanicích a místo toho nám cesta vyšla na snad nejteplejší týden v roce, takže i já jsem se konečně vykoupala v Baltu :-) 




Pokud srovnám baltské pobřeží v Polsku a Německu, příroda a moře jsou krásné v obou zemích. V Polsku mě trochu zklamala pobřežní městečka, která byla plná stánků s nevkusnými suvenýry a ani po architektonické stránce nás moc nezaujala. Co můžu určitě doporučit je návštěva Slowinského národního parku s písečnými dunami, na které jsme koukali s otevřenou pusou...






Na poslední dvě noci jsme se přesunuli do Gdaňsku, na který jsem se hrozně těšila a rozhodně mě nezklamal. Jen malá rada - neubytovávejte se na nejrušnější pěší zóně ve městě - po probdělé noci je o dost těžší všechny ty krásy ocenit :-D







Tak zase někdy pa, Balte!



1 komentář:

  1. Krásné fotky, letos jsme byli též v Polsku, poprvé a byla jsem nadšená...Určitě jsem tu nebyla naposled....Gdaňsk jsme taky navštívili, pršelo nám, ale to mi nic neubralo na zážitku z města..Krása, krása.....Pěkný večer Ilča

    OdpovědětVymazat